Mijn boekenplank

In de loop van de tijd heb ik, wanneer mijn ’toestand’ het toeliet, een aantal zogenoemde zelfhulpboeken gelezen. Voor mij stuk voor stuk aanraders. Ik vond vooral ‘Pil’ van Mike Boddé erg goed, aangrijpend, herkenbaar en met heerlijke (zwarte) humor geschreven. Inmiddels zijn het er al een aardig aantal en …

Interview in Quest Psychologie over depressie

Begin dit jaar heb ik gereageerd (uiteraard na overleg met Marelle) op een oproep van Samen Sterk Zonder Stigma op Facebook. Zij waren op zoek naar een stel waarvan de ene partner te kampen heeft (gehad) met een depressie en de ander niet. Het was voor een dubbelinterview voor het magazine …

Terug naar boven